torsdag den 6. september 2012

om at manifestere


VIL LIGE DELE DENNE MED JER, som jeg skrev inde på siden om min bog, jeg har skrevet sammen m. 20 andre om spiritualitet: genklang fra Universet ♥Når vi har aktiveret vores skytsengel osv. skal vi selv arbejde med det bedste, vi kan. .......... det kan være på mange måder, men her en af de måder, der arbejder i samklang med Universet og dets beboere :-) god fornøjelse

MANIFESTATION; gå ind i tilstand af at det ønskede ER skabt / tilstede. Være der med alle sanser, til jeg har champagne bobler i maven og min puls er oppe af forventningens glæde. at se, mærke, føle, høre, dufte, være til stede med hele mit væsen i min drøm. lave et anker på det, jeg kan aktivere og dyrke drømmen / tilstanden / forventningen / taknemmeligheden hver gang, jeg kommer i tanke om det i løbet af dagen. når det ønskede er skabt i hele sin drømme-manifestation, mærker jeg, hvilken følelse og gave, det giver mig at have det / være der og derefter er det DEN, jeg dyrker og beliver................genstanden for mit ønske har jeg givet slip på............ dette er det nærmeste, jeg kan komme processen......... og så frem for alt nære tillid til, det bedste sker, som det er meningen......................................... sker det engang imellem, at noget ikke bliver opfyldt, så at sige, viser det sig hver gang, jeg har været "blind" og alligevel har modtaget................................. det er også et spørgsmål om at befinde sig så ofte som muligt i det vertikale liv, hvor uendeligheden hersker. ♥ good luck derude............ selv er jeg gået fra at være et syg, ruineret og uden håb, til at være en vinder, der altid har resourcer og altid finder måder at få det, jeg ønsker......... kan jeg ikke selv lige arbejde pengene ind, får jeg dem forærende på en eller anden mærkelig måde........... altid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar